Pogoji poslovanja

Podatki o podjetju

Naziv podjetja: INNARA, spletna trgovina, Lara Remškar s.p.
Naslov: Marija Gradec 4a, 3270 Laško
Matična številka: 9714073000
ID za DDV: 74700987
Podjetje ni zavezanec za DDV.
Dejavnost: G 47.910: Spletna trgovina in prodaja po telefonu
Datum vpisa: 1. 8. 2024

Uvod

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetke in njihove izpeljanke v spletni trgovini https://innara.si so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Innara

Splošna določila opredeljujejo pravna razmerja med prodajalcem, podjetjem Innara, Lara Remškar s.p., Marija Gradec 4a, 3270 Laško, Slovenija, ID za DDV: 74700987, matična številka: 9714073000, in kupcem, ki je lahko fizična ali pravna oseba ter opredeljujejo uporabo spletne strani Spletna trgovina Innara (v nadaljevanju: Innara), ki je dostopna na strani https://innara.si.

Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

V primeru spremembe Splošnih pogojev poslovanja INNARA je prodajalec dolžan pravočasno obvestiti vse kupce.

Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • jasno in nedvoumno določene cene ter jasno razviden strošek dostave,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoji za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Različice artiklov:

  • Različice artiklov so označene s pripadajočim poljem za izbiro barve, velikosti in dolžine kroja
  • Kadar določena različica artikla ni na zalogi, je pripadajoče polje prekrižano (npr. Majica Veselje, črna barva, velikost S prekrižana, ker omenjene različice ni na zalogi)

Varnost osebnih podatkov

Kupec se strinja, da podjetje Innara, Lara Remškar s.p.. zbira, uporablja in obdeluje njegove osebne podatke. Podjetje se zavezuje, da bo z osebnimi podatki kupca rokoval v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: ZVOP-1) in jih bo uporabljal in obdeloval izključno z namenom izboljševanja in uvajanja novih storitev INNARA.

Varovanje osebnih podatkov je podrobno opredeljeno v sklopu Politike zasebnosti.

Naročanje

Za uspešen nakup registracija ni potrebna.

Pri spletni trgovini Innara lahko blago naročite enostavno in hitro po sledečem postopku:

  • Pri izdelku, ki ga želite naročiti, izberite ustrezno različico (izbirate lahko različne barve, velikosti in pri določenih artiklih dolžino kroja)
  • Pritisnite gumb “Dodaj v košarico”, pri čemer lahko izberete tudi poljubno količino. Odpre se vam okno, kateri izdelek ste dodali v košarico.
  • S klikom na “Prikaži košarico”se vam odpre povzetek naročila, iz katerega je razvidno, kaj želite naročiti, količina in znesek.
  • S klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno”se vam odpre stran, kjer je potrebno po korakih izpolnjevati prazna polja z vašimi podatki ter izbrati način plačila.
  • Potrditi je potrebno, da ste seznanjeni s pogoji poslovanja.
  • S klikom na gumb “Kupite sedaj” zaključite naročilo.

    V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave, vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli pri oddaji naročila.

    Uporabnik prejme na e-mail sporočilo o kupljenih izdelkih. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v INNARA sklenjena, s prejemom naročila potrošnika oziroma v trenutku, ko kupec odda naročilo. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Od tega trenutka so vse cene s podatki in drugi pogoji fiksirani in veljajo za obe pogodbeni stranki. Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti info@innara.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite “Preklic naročila”, v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila. Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo o tem, kdaj je bilo blago odpremljeno. Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili. Odstop kupca od naročila brez posebnega razloga se obravnava v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVpot) za fizične osebe oziroma v skladu z veljavnim Obligacijskim zakonikom (v nadaljevanju OZ) za pravne osebe.

Račun

Prodajalec je dolžan za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Generiranje računa se izvede avtomatsko ob odpošiljanju blaga, kupec račun prejme na navedeni e-naslov.

Načini plačila

Pri postopku naročanja lahko izberete enega izmed naslednjih načinov plačila:

  • plačilo po povzetju z gotovino ali kreditno kartico,
  • plačilo s plačilnimi karticami (pri tem vam bomo znesek bremenili na dan, ko vam bomo zaključili naročilo),
  • nakazilo na TRR, pri čemer bo naročilo obdelano šele, ko potrdimo prejeta sredstva na naš transakcijski račun. Rok za plačilo je 7 dni od oddanega naročila, nato se v primeru neplačila naročilo prekliče.

Podjetje si pridržuje pravico, da verificira izbrano plačilno metodo z avtentikacijo. Pridržujemo si tudi pravico do nadaljnje verifikacije plačilne metode in sicer tako, da vas zaprosimo, da nam posredujete potrdilo o izvršenem plačilu.

Seznanjeni ste, da ste stroške naročila dolžni poravnati v celoti (vključno z morebitnimi stroški, povezanimi s samo transakcijo), skladno z izbrano metodo plačila. Jamčite, da imate sposobnost in pravico opravljati transakcije s kreditno kartico oz. s katerimkoli načinom plačila, ki ste ga izbrali.

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Kupec lahko v roku 14 dni od prejema blaga odstopi od pogodbe skladno z določili 134., 135. in 136. člena ZVpot in sicer z nedvoumno izjavo o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe. Svoj odstop od pogodbe lahko sporoči na naslov Innara, Lara Remškar s.p., Marija Gradec 4a, 3270 Laško, Slovenija ali na e-naslov info@innara.si.

Potrošnik si lahko prenese elektronski odstopni obrazec, ki je na voljo na tej povezavi ali obvesti pošiljanja s katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Ob odstopu od pogodbe kupcu ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je le strošek vračila blaga.

Kupec mora vrnjeno blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Prodajalec bo kupnino vrnil kupcu najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oz. po prejemu vrnjenega izdelka. Kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom, ki je bil uporabljen za nakup. Vrednost poštnine ni predmet vračila in jo kupec vedno krije sam.

Zaradi higienskih standardov vračila in zamenjave spodnjega perila niso mogoča.

Podjetje Innara, Lara Remškar s.p. ne omogoča osebnega vračila kupljenega blaga na fizičnem naslovu podjetja.

Cene izdelkov in plačilo

Vse cene izdelkov so v evrih. Podjetje ni zavezanec za DDV. Poštnina znaša 3,50 EUR. Pri naročilih v vrednosti nad 100€ je dostava brezplačna. Kupec plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo oddano. Objavljene cene veljajo za nakup v spletni trgovini.

Promocije

V spletni trgovini potekajo tudi popusti in druge akcije, ki znižajo cene izdelkov (v nadaljevanju promocije). Vsaka promocija velja za določeno (omejeno) obdobje. Znižana cena velja za nakupe, ki so opravljeni v obdobju trajanja promocije. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo. Ob unovčitvi kupona v košarici in pred izvedbo plačila naročila se kupcu pri končnem znesku za plačilo že obračunajo vsi dodeljeni popusti na artikle, za katere velja popust.

Dostava

INNARA vrši dostavo preko dostavljalca GLS (v nadaljevanju: GLS), kupljeno blago je dobavljivo v 2–4 delovnih dneh, če ni drugače označeno. Če kupca v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzame v skladu z navodili GLS. Cena dostave velja za celotno območje Slovenije.

Odgovornost za skladnost blaga

Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost blaga ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Subjektivne zahteve za skladnost blaga: Blago je skladno prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno: 1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi; 2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal; 3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter 4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Objektivne zahteve za skladnost blaga: Blago mora tudi: 1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor; 2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno; 3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in 4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da: 1. za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel, 2. je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali 3. javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Razbremenitev odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga: Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Jamčevalni rok: Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti: S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je določena z ZVPot-1. Pogodbena določba, ki temu nasprotuje, je nična.

Dokazno breme: Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod spodnjimi pogoji in v sledečem vrstnem redu upravičen da: 1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga; 2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka 81.čl. ZVPot-1.

Vzpostavitev skladnosti: Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če: 1. je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali 2. izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe: Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov: 1. prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom 82. člena ZVPot-1; 2. neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost; 3. narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali 4. prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom 83. Člena ZVPot-1, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga: Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Obstoj neskladnosti: Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine: Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena ZVPot-1 zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Izguba pravic: Pravice iz prvega odstavka 81. člena ZVPot-1 prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

Pritožbe in reklamacije

Vsako pritožbo in reklamacijo bomo obravnavali v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije na izdelke oziroma storitev lahko sporočite na e-naslov info@innara.si

Postopek nakupa za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v primeru, ko želite izdajo računa na podjetje, sprejmete Splošne pogoje poslovanja tudi v delu, ki velja za podjetja in sprejemate, da v tem primeru ne velja možnost odstopa od nakupa brez navedenega razloga v roku 14 dni od prejema blaga ter jamstvo za stvarne napake, kot sicer velja za fizične osebe skladno z ZVpot.

Pomoč in informacije

Za pomoč in dodatne informacije je kupcu na voljo e-naslov info@innara.si.

Izvensodno reševanje sporov

Innara, Lara Remškar s.p. v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15) obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno platformo Evropske komisije za spletno reševanje sporov najdete na naslednji povezavi: http://ec.europa.eu/odr.

Končne določbe

Splošni pogoji INNARA pričnejo veljati z dnem 09.10.2024.

Košarica